lördag 10 juli 2010

Varmt

Det är väldigt varmt här i Göteborgstrakten idag.
Vi trotsade värmen och tog oss ut på en promenad för att hämta mitt paket från Buzzador, besöka systemet för att köpa några goda öl till middagen i kväll och för att hämta mitt armband som jag satt på mina nya "morsdag berlocker" på.
Berlockerna till armbandet har en god vän gjort. Jag är inte mycket för silver utan bär oftast guldsmycken men hennes smycken gillar jag. Om ni kollar in henns hemsida JennDesign.se så förstår ni nog vad jag menar.
På systemet blev det bl a ett öl från Dugges som heter Gustafs finger. Dugges är ett lokalt micro bryggeri som gör många goda öl.
I paketet från Buzzador var det Drikki med smak av vete och persika. Hoppas att sonen tycker om den för då har vi ytterligare ett mellenmålsallternativ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar