tisdag 8 mars 2016

Första målet - byta arbetsuppgifter

Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag klarat ett av mina årsmål redan nu. Ett av målen som jag hade för i år var att byta arbetsuppgifter. Detta går att göra på flera olika sätt när man är konsult som jag är. Få ett nytt uppdrag hos befintlig kund, få nytt uppdrag hos ny kund eller byta arbetsgivare.

Jag har de senaste åren jobbar på VCC men utveckling av ett system som finns i Volvos nya bilar. Det har varit utmanande, super kul och samtidigt tufft. Vi är alla glada för den respons de nya bilarna har fått. Det ger oss som utvecklat dem ett kvitto på att vi gjort något rätt J

På måndag byter jag till något större fordon, jag ska jobba som projektledare på Volvo Trucks. Jag ser fram mot de nya utmaningarna även om jag kommer sakna mitt team på VCC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar