torsdag 1 september 2011

Gamla foton



Jag har påbörjat ett pyssel som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med...
När min mormor gick bort för drygt ett år sedan så samlade jag ihop några av de foton som mormor och morfar hade på släkt och vänner. Tänkte att jag skulle göra något av dem ihop med min släktforskning.
Jag har nu börjat att scanna in bilderna men vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Någon som har något bra förslag?
Detta är min mormor när hon tog studenten, visst var hon vacker.
Mormor och morfars bröllopsfoto.

3 kommentarer:

  1. Tjeena,
    Är du medlem på https://members.com/se/ ?
    Ifall inte och du skulle vilja bli medlem och slippa stå i kö för att vänta så kan jag skicka inbjudan till dig ;)
    Det är bara att lämna en kommentar på min blogg med en email adress som inbjudan ska skickas till

    https://members.com/se/ erbjuder 30% - 75% rabbat ^^

    SvaraRadera
  2. Gör ett släkt träd eller ett stort kollage med bilder på din mormor eller både mormor och morfar :)

    SvaraRadera