torsdag 16 december 2010

Tävling!

Här kommer tävlingen jag lovade.



Jag lottar ut två haklappar och två tändsticksaskar. Det man behöver göra för att vara med i tävlingen är att skriva en kommentar till detta inlägg senast den fjärde advent dvs på söndag 19/12 2010.

En kommentar ger en lott. Lägger man upp en länk på sin blogg så får man ytterligare en lott. Har man ingen blogg så kan man lägga en länk till detta inlägg på sin Facebooksida för att få ytterligare en lott.


Vinnaren dras på måndag och om allt klaffar så har han/hon sin vinst innan julafton.


Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Hej hej! Jag kommenterar här och så har jag ett inlägg i min blogg! :)
    http://thima.se/ord/2010/12/17/bloggtavling-5/

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med och vinna. Har ingen blogg eller facebook. Hoppas att det går bra ändå

    SvaraRadera
  3. Dessa underbara tändsticks askar skulle göra sig väldigt fina här hos hemma hos mig :)

    SvaraRadera
  4. Facebookar sidan också :)

    SvaraRadera
  5. Rasmus vill ha fler fina haklappar att æta på :-) Och førsøker facebooka sida också
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad roligt att du hittade in till min blogg och min utlottning! Självklart vill jag vara med i din också! Dottern är 2 år och klarar sig ibland utan hakklapp men oftast behövs det fortfarande. Jag länkar för 2 lotter!

    SvaraRadera